David Hrbek

"Tatínek není tvůj vzor!"

26. 05. 2014 16:08:00
Sedíme s K. večer u topinek. Najednou se objeví náš syn, který měl být už někde jinde: Mně se nikam nechtělo, vysvětluje. Jsem unavenej. - Máš chodit dřív spát, říká mu K. - Ale já jsem šel spát už o čtvrt na dvanáct, dřív než tatínek. - Tatínek NENÍ tvůj vzor... Hm.

K. si prohlížela moje fotky z doby, kdy mi bylo tak dvacet. Když album zavřela, podívala se na mě a naprosto věcně, jako to umí jenom ona, řekla: "Škoda, že jsem tě chytla už v takovym stavu." Hm.

S naší čtrnáctiletou jdu takhle kolem výlohy pohřební služby. Zastavím se automaticky, abych se kouknul na vystavená parte a netrpělivá dcera mě tahá za ruku a říká: Jseš tam? Nejseš! Tak pojď...

Tak jsem se po několika měsících stavoval v jedné malé trafice. Prodavačku znám od vidění, zdravíme se, pokud se náhodně potkáme na ulici. Když mě uviděla, nepřiměřeně dlouho na mě zírala a pak řekla: Ale VAŠI vypadaj furt dobře...

Hm...


Autor: David Hrbek | karma: 14.84 | přečteno: 823 ×
Poslední články autora