Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lanta2004

23. 9. 2009 17:27
Rád jsem si rozhovor přečetl - karma

Nicméně je to důkaz,že ani homosexuálové nejsou zdaleka všichni stejní.Bohužel mi u R. Vana trochu vadí to zevšeobecnování a dělení na my(homosexuálové) a oni(hetero).

Osobně mám na RP diametrálně odlišný názor než pan Vano.Sice souhlasím s tím,že by bylo dobré tvořit zákony pro všechny lidi bez rozdílu,ale co s tím,když už máme stávající zákony,které tak trochu pro všechny nejsou?Nač narážím?Na zákon o manželství,který homosexuálové uzavřít nemohou.Ideál podle mého by byl zákon o RP i zákon o manželství pro kohokoli bez rozdílu,ale to asi u nás neprojde(nikoli ovšem vinou homosexuálů) a tak zákon o RP je jistým kompromisem,kdy manželství uzavírají hetero a RP homo.

Nechci nikoho moc soudit,ale p. Vano bude jakožto partner dost nestálý a dost náročný na "kvalitu" partnera ve smyslu vzhledu.Prostě když mu jeden partner moc zestárne,ihned mění za čerstvějšího(mladšího),což mě osobně je hodně nesympatické.Vrcholem je pak názor p. Vana,že homosexuální vztah,který trvá 10 let je nějak

0 0
možnosti

Lanta2004

23. 9. 2009 17:35
Re: Rád jsem si rozhovor přečetl - karma

.....obdivuhodně dlouhý.My s partnerem žijeme ve spol. domácnosti něco přes 18 let a považuji to za samozřejmé.Když zkrátka někoho miluji tak po celý život a pro jeho povahu,nikoli jen do doby než se mi přestane fyzicky líbit.Ve vztahu je také nutná svoboda a důvěra v partnera.Pokud toho jeden z partnerů není schopen,pak se o partnerství v pravém slova smyslu nedá mluvit.Já mám v partnera 100% důvěru i když si jde sám s kamarády třeba do hospody užít a on může mít ve mne to samé at jdu kamkoli.Nikdy bych mu nebyl schopen být nevěrný a nikdy bych ho nepodrazil,nebot ho miluju.Naopak,takřka vše co dělám,dělám pro partnera a pro náš vztah.Občas je nutné ve vztahu udělat kompromisy,netrvat jen na svém a ustoupit.Vždy by to mělo být ale v rovnováze a partneři by si měli být +/- rovni.Jakmile bude jeden z partnerů toho druhého soustavně nutit do něčeho co je mu cizí a sám nebude ochoten se ničeho vzdát,tak je konec.Obávám se,že p. Vano právě těchto kompromisů není moc schopen a nezvládá to.

0 0
možnosti
  • Počet článků 121
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2089x
Můžete také navštívit: www.hovorydavidahrbka.blog.idnes.cz
www.facebook.com/davidhrbek
Více informací na www.davidhrbek.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy