Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Já vždycky můžu vylítnout z kůže, když jde míč do autu a oba hráči vehementně gestikulují, že to šlo od soupeře. Že někdo v běhu přihraje pád po zákroku soupeře, to se stát může. Ale že někdo mává jak na prvního máje a přitom dobře ví, že míč šel do autu od něj, za to bych mu přerazil hnáty.

Jinak pražské kluby nemám rád, ale Bohemka je z nich taková nejsympatičtější - opravdu takový domácí klub, který se nikam necpe, nic moc nehraje, ale má pěkné divácké zázemí a tradici.

0 0
možnosti
Foto

moc pěkněj článek. I ty návrhy na změny pravidel mají hlavu a patu. Jsem slávista, ale takovým fanouškům jako je pan Trojan se klaním. Je to fanatik ale uznalej, na rozdíl některých fanoušků Sparty, kteří neznají nic než Spartu. V

3 0
možnosti
Foto

A ti fanatici ve Slavii nejsou, že?

0 0
možnosti
IM

Fotbal vidím naprosto stejně jako pan Trojan. I ten návrh se zrušením penalt se mi líbí. Za faul ve vápně bych dal žlutou, a trestňák by se kopal z místa faulu, vždyť to už je přece nebezpečné samo o sobě! Hlavně se mi líbí, že si umí přiznat, že ani ta bohemka není úplně svatá a dokonalá :-P Sám jsem slávista, a taky mám kamaráda bohemáka, který si toto bohužel přiznat neumí, a pro něj je Bohemka prostě něco extra, a ostatní kluby se na ní nehrabou. Nejdřív jsem se tomu smál, ale když jsem pochopil, jaký je to fanatik, tak mi jí popravdě znechutil. Takže díky pane Trojane R^

0 0
možnosti
JM

Popsal to skvěle. Mám z toho úplně stejné pocity.

1 0
možnosti
VV

Cesko jako Slovensko mohou kopat tak leda brambory...

Zaslouženě v Brazílii nejsou. To i USA která nemá prakticky žádnou fotbalovou historii hraje dál po prohře 1:0 s Německem. (To se Němci moc nevyznamenali).. Nouze o překvapení není na MS. Dívám se denně a bavím se.

0 0
možnosti
JH

J86a49n 47H30e98l84l21e44r

2. 7. 2014 12:30

jasne, historii nema ...ale i male dite vi, ze dnesni zapas jaksi historie nijak neovlivnuje.

USA ma 24 milionu registrovanych fotbalistu. Ok, je tam spousta holek, je tam spousta deti ... ale i tak zustane tak 10x vic hracu na vyber, nez mame my. u nas je zakladna uzka a nektere rocniky se neurodi. jestli si nekdo myslel, ze generace kolem roku 2004 bude porad, aspo spadl z visne

0 0
možnosti
MK

Až na drobnosti souhlas! Vidět dospělýho chlapa se bezdůvodně válet, divit, při každé blbosti gestikulovat je smutný. A děcka to od nich pochytí jako první.

4 0
možnosti
JD

J57i30r34i 27D31v98o54r28a74k

27. 6. 2014 14:19

Já mám taky jeden návrh, ty padlé hráče okamžitě odnést ze  hřiště na ošetřovnu !!

1 0
možnosti
PS

A dát jim klistýr, bandě jedný simulantský...;-O

4 0
možnosti
LH

Nepamatuji si mistrovskou sezónu, jsem mladší ročník, ale Bohemku mám taky v srdci. Co si pamatuju velice dobře, je ten zápas, kdy Ivan střídal za Honzu Morávka a pak vypukly postupové oslavy. Pan Trojan je vynikající herec a sympaťák :)

4 0
možnosti
JV

Velice trefné názory, především ohledně (ne)přístupu hráčů k fair-play.

3 0
možnosti
  • Počet článků 121
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2089x
Můžete také navštívit: www.hovorydavidahrbka.blog.idnes.cz
www.facebook.com/davidhrbek
Více informací na www.davidhrbek.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy